piątek, 18 października 2013

Autumn is here

Ta ciepła jesień o której ostatnio wspominałam przerodziła się w tą chłodną, mokrą i ponurą ,której bardzo nie lubię ;( Dni są coraz zimniejsze i coraz krótsze (a co dopiero będzie po zmianie czasu!). Ostatnio miałam jeden luźniejszy dzień w tygodniu ,dlatego postanowiłam wybrać się na zdjęcia. Parkę ,którą możecie tutaj zobaczyć upolowałam w SH za 12 zł. Niestety jest bardzo cieniutka,więc raczej długo już w niej nie pochodzę. Taki sweter chciałam mieć już od dłuższego czasu , jest bardzo mięciutki i ciepły , idealny na jesienne dni, a do tego w białym kolorze :) Poza tym resztę rzeczy już raczej znacie. Miłego oglądania i udanego weekendu! :)
Autumn is here - MODNAPOLKA.pl


 










Parka - SH , Sweter ,bransoletki - Stradivarius, Spodnie - RI (SH) , Buty - NN, Torba - Cropp


13 komentarzy:

  1. slicznie wygladasz ;)

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna parka, zazdroszczę łupu!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweietnie wygladasz ;)
    cudna jesien <3

    Nowy post Flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kurteczka, mam podobną na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz! Ładna parka :) Alishious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! :) Super zdjęcia ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prosty, ale piękny outfit:)
    Kochana szukam u siebie jakiś sposób na walkę z cellulitem - może jakieś znasz?
    Pozdrawiam!
    Rozdanie z okazji 10 000wyświetleń bloga, Facebook like?

    OdpowiedzUsuń