sobota, 5 października 2013

Hello October !

Nie mogę uwierzyć w to ,że pierwszy miesiąc szkoły tak szybko zleciał ! Nie mogłam napisać wcześniej notki z powodu braku dostępu do Internetu,ale już ten problem się rozwiązał i będę pisać jak najregularniej tylko potrafię ,gdyż mam wiele pomysłów na posty :) Chciałabym żeby jesień zawsze była taka ciepła i słoneczna jak jest dzisiaj ... na szczęście w kolejnych dniach zapowiadają ocieplenie,więc jakaś nadzieja jest :) Jak na złość, nie mogę dzisiaj wyjść na zdjęcia, gdyż nie mam ze sobą aparatu :( Dlatego zostawiam Was z zestawem, który udało mi się zrobić kilka dni temu. Trochę elegancji na blogu też musi być :) Wiem,że może nie jest za kolorowo ,ale miałam ochotę na 'stworzenie' czegoś w bardziej stonowanych barwach :D Miłego oglądania i do następnego :*
Stylizacja: Hello October !












Sukienka - Butik , Marynarka - NN , Buty - zwykły sklep, torebka - SH , naszyjnik - Cropp, pasek - SH

6 komentarzy:

  1. Elegancko i stonowanie, ale Twój uśmiech idealnie ją rozświetla :)
    Torbeczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :) torebka mi wpadła do gustu :)
    zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie bo naturalnie!!:)
    chetnie bede zagladac czesciej

    w wolnej chwili
    zapraszam do siebie
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń