środa, 30 października 2013

Skull, vest and skirt

Dzisiejszy zestaw to idealne połączenie na ciepłe,jesienne dni, kiedy chcesz wyglądać trochę inaczej niż zazwyczaj. Na pewno zagwarantuje nam to spódnica, która doda stylizacji dziewczęcego charakteru. Ja wybrałam akurat czarną w moim ulubionym,rozkloszowanym kroju. Postanowiłam jednak dodać stylizacji trochę pazura, dlatego założyłam czarną kurtkę , botki i rajstopy ,a także bluzkę z czachą. Dajcie znać co myślicie o takich zestawieniach :) I napiszcie też czy wolicie ,żebym dodawała zdjęcia w większych formatach, tak jak dzisiaj czy trochę mniejszych , jak ostatnio. Enjoy ! :)


  












Bluzka/Blouse - New Look SH, Kamizelka/Vest - NN , Spódnica/Skirt - Stradivarius, Botki/Boots - NN, Kurtka/Jacket - Stradivarius

9 komentarzy:

  1. bardzo fajne buty i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to połączenie :) podoba mi się spódnica i buty ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie stylizacje - prostota, wygoda i piękno :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja, podobają mi się wszelkiego rodzaju koszule, kurtki czy kamizelki jeansowe :)

    OdpowiedzUsuń