sobota, 16 listopada 2013

Co nowego w mojej kosmetyczce? - listopad 2013

Wiem,że całkiem niedawno robiłam już taki post, ale ostatnio nie mam czasu na robienie zdjęć nowych stylizacji. A że nie chciałam całkowicie już zaniedbać prowadzenie bloga to pokaże Wam dzisiaj kilka nowości w mojej kosmetyczce.To zaczynamy :)

Cienie do powiek Maybelline Eyestudio w kolorze Nude Beige 13




Eyeliner z Wibo Deep Black

Lakier do paznokci Lovely Nude




Eyeliner z Essence


Baza pod cienie Virtual


Pędzelek do cieni AnnCo, pojedynczy cień do powiek Pierre Rene i paletka cieni Virtual 
w kolorze Desire 200
 
 
 Pędzelek AnnCo do rozcierania cieni z naturalnego włosia

 Pędzelek typu Flat Top z Mary Kay



Pomadka czerwona z Essence kolor 02 all you need is red





Tusz do rzęs Essence Get Big Lashes




Podkład BB z Catrice 6 w 1 z SPF30
Puder fiksujący matujący z Essence all about matt!





















Pędzelek do pudru Essence


To tyle :) Jeśli macie któryś z produktów pokazanych powyżej dajcie znać jak się u Was sprawują :)

Udanego weekendu ! :*

10 komentarzy:

  1. lakier bardzo mi się podoba :) poza tym jestem ciekawa tego tuszu do rzęs z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest naprawdę świetny ! Może zrobię niedługo osobną notkę o nim,gdyż naprawdę jest godny uwagi :)

      Usuń
  2. Mam eyeliner z Wibo, całkiem dobrze się sprawuje, prócz tego, że na moich oczach szybko idzie go rozmazać... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dużo się nazbierało :D
    Ale to dobrze. Widać, że zadowolona jesteś. ^-^
    Trzymaj się
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na candy na mojej stronie, do wygrania aniolek z masy solnej :) http://masasolna.ubf.pl/news.php?readmore=37

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniaaaa, a skąd masz 3 pierwsze kosmetyyyyyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki tam prezencik na urodziny od kochanych ziomeczków z klasy :*

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji tutaj: http://kosmetycznyamator.blogspot.com/2013/11/nominacje-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrinia...you can add on instagram some film for example how you are smiling whether you are sending the kiss? :)
    O-neck Bandage Dress

    OdpowiedzUsuń