poniedziałek, 23 grudnia 2013

Makijaż świąteczny - brązowe smoky eyes



Mam dla Was dzisiaj propozycję makijażu idealnego na świąteczne dni jak również na Sylwestra :) Jest to delikatne, brązowe smoky eyes bardzo proste i szybkie do wykonania. Wiem,że znowu długo się nie odzywałam ,ale po prostu kompletnie nie miałam na nic czasu.Postaram się nadrobić zaległości podczas tej świąteczne przerwy,gdzie będzie sporo wolnego czasu. Mam nadzieję,że makijaż się Wam spodoba, dajcie znać jak Wy będziecie się malować na święta bądź sylwestra :)Przygotujcie się na dużą dawkę zdjęć ! :D



                                                              Lakier Miss Sporty numer 400


Kosmetyki,których użyłam do wykonania tego makijażu :

 Baza pod cienie z Virtual

 Kredka do brwi z Essence kolor czarny

Róż z Vipery

Makijaż oczu

Cienie z Vipery

Cień z Inglota numer 360


Paletka z Maybelline , cień nr 1 do rozświetlenia kącika 

 Dwa pędzelki z AnnCo




Matowa pomadka z Rimmel numer 14

Tak prezentuje się cały makijaż,wraz z kreską i tuszem do rzęs :



Buziaki i do następnego :*

5 komentarzy:

  1. cute :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama preferuję taki makijaż- bardzo ładnie ;*
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż, taki delikatny. podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń