poniedziałek, 30 grudnia 2013

The color of the earth

Prosty i wygodny zestaw ,utrzymany w mojej ulubionej kolorystyce , idealny na zakupy ,kiedy musimy czuć się dobrze i swobodnie,ale jednocześnie jakoś wyglądać :) Ten sweter jest jednym z moich ulubionych mimo tego,że nie jest za ciepły to uwielbiam go za krój i wzór. Do tego ciepła kurtka, rurki i czarne botki :)
Mam nadzieję ,że Wam się spodoba :D W kolejnej notce pokaże Wam mój zestaw na sylwestrowy wieczór :) Zapraszam Was też na mojego Instagrama --> klik oraz Facebooka --> klik















Kurtka - Stradivarius, Spodnie - H&M, Buty - NN, Bransoletka - Diva , Sweter - @

10 komentarzy:

  1. Obserwuje licze na rewasz ; http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/ + swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! :) bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne spodnie i super płaszczyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny płaszczyk :)
    Szczęśliwego nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweterek! :)
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń