niedziela, 5 stycznia 2014

Hello 2014!

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! :) Jakoś nie było okazji ,żeby napisać tutaj choćby krótkich życzeń dla Was. Miał się pojawić mój strój sylwestrowy, ale przyznam się ,że jeszcze nie zrobiłam w nim zdjęć,więc być może pojawi się dopiero za jakiś czas :) A korzystając z ładnej pogody i wysokiej temperatury dzisiaj pokażę Wam taki dosyć klasyczny i prosty zestaw. Biała koszula ,którą upolowałam w SH ,zwykła granatowa spódniczka z H&Mu ,czarne zakolanówki i kozaki moim zdaniem stanowią całkiem zgrany zespół ;) Zapraszam Was jeszcze na mojego FACEBOOKA oraz INSTAGRAMA :)
Hello 2014! - MODNAPOLKA.pl




















10 komentarzy:

  1. Wszystko razem ślicznie wygląda.^-^ Takie niby, proste a wrażenie robi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w tej spódniczce ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystkiego dobrego! podoba mi się ten klasyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń