środa, 5 lutego 2014

Moja kosmetyczna lista życzeń :)

Hej :) Z racji tego ,że zima nie za bardzo sprzyja blogowaniu i wychodzeniu na zdjęcia pozując w samym sweterku czy spódnicy przy temperaturze -15 stopni , postanowiłam trochę urozmaicić tematykę bloga, żeby nie było za nudno ,a jednocześnie ,aby go nie zaniedbywać. Dzisiaj zdecydowałam się na post, który krąży już na blogach jakiś czas, a który ja zawsze z wielką chęcią czytam :) Uważam, iż bardzo fajnie jest dzielić się swoimi małymi marzeniami, motywując się jednocześnie do tego,żeby nazbierać sobie na daną rzecz ,a nie przeznaczać pieniądze na kolejną bluzkę ,których mamy już setki w szafie czy lakier do paznokci o bardzo podobnym kolorze do tego,który już mamy w swojej kolekcji. Są to takie przykłady, ale same wiecie ,na co my dziewczyny potrafimy wydawać pieniądze ,żałując później swoich pochopnych i nieprzemyślanych decyzji. Żeby zebrać te wszystkie rzeczy w jednym miejscu postanowiłam napisać taki post :) Zachęcam Was do tego samego i zapraszam do oglądania :)

ZAPRASZAM NA KONKURS ! :) 
 1. Paletka cieni Urban Decay Naked 3
2. Bronzer NYX Taupe
3. Zestaw do brwi NYX





4.Róż MAC Well dressed
5.Korektor MAC


6.Pomadka MAC w  neutralnym odcieniu : Velvet Teddy, Please Me albo Honeylove


7. Pomadki z NYX, MUA, Inglota, Barry M,Sleek, Maybelline lub Rimmel
Wybrałam tutaj kilka przypadkowych,które znalazłam w Internecie ,a których kolory mi się spodobały :)

8. Zestaw pędzli do cieni z Real Techniques
9. Pędzel do różu Real Techniques
10. Pędzel Hakuro do podkładu H50s

11.Zestaw ze Sleeka - bronzer, rozświetlacz , róż
12. Paletka Sleek Oh So Special


13. Paletka cieni The Balm NUDEtude
14.Bronzer The Balm Bahama Mama
15.Mgiełka utrwalająca makijaż Elf
16. Rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer


To tyle :) Wiem,że pewnie minie sporo czasu zanim uda mi się uzbierać te wszystkie kosmetyki,a pewnie po drodze część z nich wypadnie z tej listy, ale mam nadzieje że chociaż niektóre z nich trafią do mojej małej kolekcji.

A jakie kosmetyki znajdują się na Waszej liście życzeń? :)



8 komentarzy:

  1. ja jakbym zaczęła wymieniać to nocy by mi zabrakło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje lubione kolorki Ziemii! świetna lista must have:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się marzy ta paletka Naked

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, dzisiaj przeglądając blogi wpadłam na konkurs, gdzie możesz wygrać naked 3
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/2014/02/wygraj-paletke-naked-3-by-urban-decay.html

    blog nie jest mój , żeby nie było, że coś reklamuję.

    OdpowiedzUsuń