wtorek, 25 marca 2014

Kosmetyki których używam do makijażu twarzy - marzec 2014 :)

Hej hej ! Dzisiaj przygotowałam dla Was post o moich kosmetykach do makijażu twarzy,których obecnie najczęściej używam. Nie będzie tutaj tylko bronzera i różu, gdyż po pierwsze używam różnych na zmianę a po drugie być może pojawi się na ten temat osobny post. Nie przedłużając , przechodzę do sedna :)

FACEBOOK - zapraszam :)






 Po pierwsze, podkład. Moim ostatnim ulubieńcem jest ten z Pharmaceris matujący w kolorze Ivory 01. Jest to najjaśniejszy odcień z trzech ,więc jeśli macie 'trupią twarz' to raczej będzie on dla was za ciemny. Dla mnie jest w sam raz, czasami mieszam go z tym z Mary Kay ,żeby uzyskać mocniejsze krycie, bo sam w sobie ma je bardzo średnie. Jest lekki, fajnie się go rozprowadza ,nie tworzy maski,przez co można nałożyć dwie warstwy ,żeby dodatkowo zakryć jakieś niedoskonałości. Na lato będzie na pewno dla mnie za jasny, dlatego muszę go szybko zużyć ,żeby nie leżał bezczynnie przez te kilka miesięcy :)


 Korektor pod oczy z Bell w kolorze 1 ,czyli także najjaśniejszy.Jego  wadą jest na pewno to ,że ciemnieje na twarzy ,jednak mi osobiście to nie przeszkadza ,bo nie mam znowu takiej bardzo jasnej cery.Poza tym nie potrzebuje też dużego krycia pod oczami,gdyż nie mam żadnych sińców czy zaciemnień.Używam go tylko po to żeby delikatnie rozjaśnić twarz i bardzo fajnie mi się sprawdza przy czym jest też tani (około 8-10 zł).



 Kamuflaż z Catrice w kolorze 020 Light Beige. Nie mogę powiedzieć,że całkowicie zakrywa moje wypryski na twarzy jednak na pewno sprawia,że są mniej widoczne. Minusem jest też to że niezbyt stapia się ze skórą, ale za cenę 12 zł naprawdę warto się trochę przy nim 'pomęczyć' :) Polecam!


 Puder matujący All about matt! z Essence. Mam go już naprawdę bardzo długi czas i muszę przyznać ,że jest naprawdę świetny! Używam go codziennie przez kilka tygodni ,a on nadal jest i jest :D Zastanawiam się  kiedy w końcu mi się skończy :) Bardzo fajnie matuje twarz, co prawda efekt nie utrzymuje się przez cały dzień, ale wiadomo ,puder można zawsze poprawić , kilka godzin na pewno wytrzyma ;)

Lauren Curtis :) Uwielbiam ją i makijaże ,które wykonuje  <3 :)


Dajcie znać czy Wy używałyście któryś z wyżej wymienionych rzeczy i jak się u Was sprawdzał lub jakich innych kosmetyków do twarzy obecnie używacie ! :)

Pozdrawiam :*


3 komentarze:

  1. ten podkład się u mnie kompletnie nie sprawdził, ale za to puder mam, uwielbiam i gdy mi się kończy to zawsze kupuję tyle, że w wersji prasowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.... używałam podkłady Ph, ale mi osobiście nie podpasował;/ jakiś on taki.... ciężko mi się nakładał i jak dla mnie on jest bardziej na zimę, jesień na lato niekoniecznie, poza tym ma dość ciemne kolory do wyboru, jak dla mnie BUBEL:( używam też korektoru Catrice i to jest Mój nr 1! jest genialny super kryje.... a że mam cienie pod oczami sprawdza sie super.... jedyna jego wadą jest to że po jakimś czasie tzreba go nieco "wklepać" jeśli nałoży sie go za dużo, ale to nie problem...

    Osobiście jestem ciekawa tego pudru ESSENCE... gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie jest szafa z Essence, czyli głównie Natura :) Puder świetnie matuje i nie zapycha, co prawda po kilku godzinach trzeba go poprawić ,ale za taką cenę jest naprawdę super :)) Co do tego podkładu to po jakimś czasie używania go mam co do niego mieszane uczucia, zużyję do końca to opakowanie,ale już raczej go nie kupię ponownie :)

      Usuń