środa, 5 marca 2014

Mobile mix

Witam Was leżąc sobie w piżamce w łóżku z herbatką ,lekami oraz dwoma nowymi przyjaciółmi - kaszlem i katarem (cóż za prześmieszne żarciki na początek) :) Choroba zmusiła mnie do tego abym została trochę dłużej w domku . Przynajmniej mam trochę czasu na nadrobienie zaległości serialowych oraz obejrzenia wielu filmów i poczytania blogów :) Przygotowałam dzisiaj mix zdjęć z około dwóch miesięcy. Niektóre z nich mogliście widzieć już na Instagramie,ale kilka jest też zrobionych aparatem Ja osobiście uwielbiam oglądać takie mixy na innych blogach,dlatego postanowiłam zrobić też swój. Zapraszam do oglądania,a ja wracam do kolejnego odcinka 'Słodkich kłamstewek' ;) Trzymajcie się :*

Zapraszam na mojego INSTAGRAMA oraz FACEBOOKA :)

kawa w Coffee Heaven / najlepsze lody Grycan / pierwsze truskawki w tym roku / cappuccino i rogalik




 ja / z Klaudią / Magda ,Justyna, Karo - kulig


 Nike do ćwiczeń


 paletka MUA Undress

suche szampony Batiste / wosk Yankee Candle / pędzle z Hakuro H18 i H24 / podkład Pharmaceris

Uśmiech :) / mały Pysio :*


 Zakopane :)
widok z okna
 
 stok

pijąc kawę / na łyżwach


5 komentarzy:

  1. Fajny :)






    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny miks, uwielbiam oglądać takie rzeczy! <3 ohh, kolorowe buty z pewnością zachęcą Cię do ćwiczenia :p

    OdpowiedzUsuń
  3. <333 super zdjecia !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń