niedziela, 16 marca 2014

Red&black

 Zdjęcia zrobione podczas tygodnia w którym wiosna przesyłała nam piękne promienie słońca i bezchmurne niebo. Teraz natomiast znowu się troszkę pogorszyło ,aczkolwiek mam nadzieję ,że szybko ta piękna pogoda znowu do nas powróci ! Dzisiejszy zestaw utrzymany w militarnych kolorach - zieleń, czerwień i czerń. Bardzo dobrze czułam się w tym zestawie, nie było mi ani za zimno ani za gorąco :) Dajcie znać czy Wam się podoba :) 


Red&black - MODNAPOLKA.pl
 









Spódnica - House | Bluzka - Atmosphere SH | Kurtka - SH | Buty - NN

12 komentarzy:

  1. Trzy kolory których połączenie wręcz uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, uwielbiam pepitkę !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaka supeer stylizacja!
    Pomysłowa, dobrana po prostu na wybieg! :D

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, świetne zdjęcia ;*
    Zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie ;*
    Miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja :)
    zapraszam,
    fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile ważysz? ;)
      Masz zajebista figure ;D

      Usuń
    2. No nie powiedziałabym :D Ostatni mi się trochę przytyło... ;)

      Usuń
  7. Pozytywnie i wiosennie. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń