wtorek, 11 marca 2014

Spring is here !

Hej ! :) Po kilku szarych,zimnych i ponurych dniach w końcu zawitała do nas wiosna ! Piękna pogoda, słońce, wysoka temperatura - czego chcieć więcej ? :) Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa,gdyż jest to moja ulubiona pora roku ! Wszystko budzi się do życia, wrzucamy na dno szafy grube,zimowe kurtki i przestawiamy się na coś lżejszego,mamy więcej energii i dzięki temu jesteśmy zdolni do tego,aby podejmować nowe wyzwania i robić różne ciekawe rzeczy. Co do samego zestawu to postawiłam na bardziej dziewczęcy,delikatny strój połączony z plecakiem i trampkami dzięki czemu idealnie nadaje się do szkoły. To tyle, mam nadzieję ,że strój Wam się spodoba. Do następnego :*


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl  












Sweterek - SH, Spódnica - H&M (SH), Buty - Keds , Plecak - Vintage


7 komentarzy:

  1. Wyglądasz super;) bardzo ładna spódniczka! Plus za sh!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej! piekne :Pzapraszam do mnie kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj tak do szkoły Monia ;D | Emi

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna psódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest piękna! Taka wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń