czwartek, 3 kwietnia 2014

Vintage shirt with black

Hej :) Po (już chyba setnej) przerwie wracam do Was ze stylizacją :) Gdy przeglądałam stronę sklepu Oasap ta koszula od razu rzuciła mi się w oczu ,gdyż przykuła moją uwagę swoim dosyć nietypowym motywem oraz ceną ! (teraz promocja - 15$). Automatycznie w głowie stworzyłam sobie zestaw w roli głównej właśnie z nią i takim oto sposobem dzisiaj Wam go prezentuję :) Co do reszty stroju chyba nie muszę nic mówić - czarna, rozkloszowana spódnica, czarne czółenka , marynarka i torebka, tylko rajstopy beżowe ,żeby nie było zbyt ciemno :) Zapraszam do oglądania i do zaglądnięcia na mojego FACEBOOKA :)

Stylizacja: Vintage shirt with black   





 









Koszula - OASAP | Spódnica - NN | Marynarka - H&M | Buty - NN |



14 komentarzy:

  1. Świetnie, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow co za koszula, przepiękna jest! Niesamowity motyw, absolutnie gra pierwsze skrzypce w całym zestawie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjncia , swietny blog jak ty to robisz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszula <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka i buciki:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koszula jest boska!:) super zestaw.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i bardzo ciekawe wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwuje:)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja ! :) Koszula jest idealnym dopełnieniem całego look'u,cudnie <3

    Buziaki :)



    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń