czwartek, 8 maja 2014

R.I.P. diet


 Chyba już trochę odzwyczaiłam się od pisania tutaj, gdyż kilka minut musiałam posiedzieć i się pozastanawiać jak zacząć ten post  :) Ale to nie dziwne skoro tak rzadko tutaj jestem, na szczęście jest coraz cieplej i co za tym idzie mam więcej chęci i pomysłów. Dzisiaj zestaw na luzie, sportowy, codzienny, ostatnio coraz częściej stawiam właśnie na takie szybkie i wygodne stylizacje :D
Bluza jest aktualnie ulubioną w mojej szafie, w końcu napis w stu procentach oddaje mnie i mój słomiany zapał do wszelakich diet :)  Ale już lada moment i wakacje, więc trzeba trochę wziąć się za siebie (ehh.. ile już razy to sobie powtarzałam :)). To tyle na dzisiaj, trzymajcie się ciepło, do następnego :*



Stylizacja: R.I.P diet
 



  








 
Bluza - Oasap , Spodnie - Pull&Bear , Buty - Nike

12 komentarzy:

  1. fajne wszystko mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobna bluzke;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nie mogę się powstrzymać, żeby nie zjeść czegoś przyjemnego niekoniecznie zdrowego i tak jak Ty ostatnio nie było mnie na blogu bardzo długo ale już powracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluza! Tak.. mi też jest się trudno wziąć za bieganie :/

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle razy sobie powtarzałas co ja :D a ja bym ukradła Ci spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza rewelka, całość komponuje się idealnie :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluza

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę tę bluzę,ma na prawdę fajny motyw :D
    Zapraszam do mnie na post fotograficzny,podziel się swoją opinią!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza ! marzy mi się <3

    OdpowiedzUsuń