sobota, 31 maja 2014

Top 5 pomadki na wiosnę/lato (Maybelline,Rimmel,Lovely,Eveline,GR)

 

Jak widzicie po tytule w tym poście pokażę Wam pięć moich ulubionych pomadek na okres wiosenno-letni. Nie są one drogie (cena każdej z nich nie przekracza 20zł) , ale za to mają świetne kolory, pigmentacje ,zapach czy konsystencję i super prezentują się na ustach. Jak będziecie mogli zobaczyć na zdjęciach ,kolory są do siebie podobne (szczególnie numery 4 i 5 ,ale uwierzcie,że są to dwie różne pomadki) :) Ja w takich kolorach na ustach czuję się najlepiej ,na co dzień nie maluję się jakimiś mocnymi czerwieniami czy różami,gdyż nie czułabym się w tym dobrze :) Może kiedyś się do tego przekonam,ale jeszcze nie teraz ;) Zapraszam do oglądania, napiszcie koniecznie jakich Wy pomadek lubicie  używać na wiosnę/lato :))





 1. Lovely Extra Lasting
 Cena : ok.8 zł


 Kupiłam ją zachęcona recenzją Hani DigitalGirl13 na YT :) Nie jest to typowa pomadka, a raczej pomadka w formie błyszczyku o matowym wykończeniu. Rzeczywiście utrzymuje się na ustach bardzo długo, żadne jedzenie czy picie jej nie straszne ,jednak minusem na pewno jest to ,że wysusza usta i wchodzi we wszystkie skórki ,dlatego dobrze jest nałożyć pod nią jakiś balsam :)



2.Rimmel z serii Kate Moss numer 07
Cena : ok.20zł (dosyć często na promocji)


Matowa szminka,ale o satynowym wykończeniu. Może ten mat  nie jest tak bardzo widoczny ,ale ma bardzo fajne,mokre wykończenie,dzięki temu nawilża też nasze usta. Czasami wrzucam ją do torebki i używam zamiast balsamu w ciągu dnia, gdyż jej kolor nie jest zbyt mocny, więc można spokojnie pomalować się bez patrzenia w lusterko.


3. Maybelline Baby Lips w kolorze Pink Punch
Cena : 10 zł (8 zł na promocji)


 
Uwielbiam ten balsam! Wcześniej miałam tą fioletową wersję,która nie miała koloru ,dlatego trochę się zdziwiłam, gdy po zakupie tej wersji pomalowałam usta i zobaczyłam dosyć ostry,cukierkowy róż, jak na opakowaniu. Żeby równomiernie ją nałożyć muszę użyć lusterka, ale to nie zmienia faktu ,że świetnie prezentuje się na ustach i jak na balsam przystało, fajnie je nawilża :)


4. Golden Rose Velvet Matte numer 10
Cena : 10,90zł


  O pomadkach z serii Velvet Matte dużo naczytałam się na różnych blogach ,było też o nich głośno na YT. Wszyscy je chwalili i porównywali nawet do tych z MAC'a , a jak wiadomo różnica w cenie jest ogromna. Podczas zakupu miałam duży problem z kolorem (co może potwierdzić moja koleżanka,która cierpliwie wysłuchiwała tego czy lepiej wziąć trochę jaśniejszy róż,na co dzień ,czy może coś mocniejszego, od święta :)). Wzięłam ten kolor i nie żałuję, bo jest świetny! Trwałość może nie jest jakaś powalająca, ale na pewno wybór kolorów, pigmentacja,cena,opakowanie,konsystencja i to,że nie wysusza ust , zasługują na duży plus :)


5. Eveline Aqua Platinum numer 478
Cena : ok.10zł


  

Kupiłam ją podczas promocji w Rossmannie -49% ,gdyż używała jej moja koleżanka i dobrze się u niej sprawdzała , dlatego ja tez postanowiłam przetestować :) Z kolorem chyba trafiłam, gdyż dużo osób mówiło mi że bardzo mi pasuje ;) Trwałość też nie powala, ale zawsze w ciągu dnia można szybko sobie ją poprawić. I chyba największy plus - zapach! Jak dla mnie pachnie dosłownie jak arbuz, cudo! 


  
To tyle, mam nadzieję że wpis Wam się spodobał i jeżeli zastanawiacie się nad zakupem jakiejś fajnej szminki na lato , choć trochę pomógł Wam w wyborze :)





8 komentarzy:

  1. 5 jest super! ;D
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie babylips kompletnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkow na rozowo :) tez mam babylips tylko zolta jest IDEALNA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trójeczka. Marzy mi sie taki
    Jasny rozyk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tKIE jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te pomadki :D
    pozdr i zapraszam na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń