środa, 28 maja 2014

White Slip on


Za butami typu Slip on rozglądałam się już od dłuższego czasu, jednak w żadnym ze sklepów stacjonarnych nie mogłam znaleźć odpowiednich dla siebie. W końcu dorwałam takie na stronie Deezee.pl i moim zdaniem prezentują się bardzo fajnie i z pewnością nie będą to moje ostatnie buty tego typu. Spódnica z kwiaty jest cudowna na upalne dni, przewiewna i z lekkiego materiału.Mam nadzieję ,że zestaw się Wam spodoba, dajcie znać co o nim myślicie :) Do następnego :*

Stylizacja: White Slip on









  Spódnica - H&M, Bluzka - NN, Buty - Deezee

9 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz! świetny dziewczęcy zestaw!:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz!;) tak dziewczęco...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda ta sukienka z butami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzorzyste spodnczki + bialy t-shirt = uwielbiam :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, szukam właśnie takich butów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten typ butów, fajna stylizacja;]

    OdpowiedzUsuń